نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت23:14---12 تير 1396
محمد فرستاده رو میگم تو نظرا که تایید کردی فرستاده رو بردار


محمد
ساعت22:57---8 تير 1396
سلام ثنا میشه فامیلمو برداری
اسممو بزار اما فامیلو بردار
مواظب خودت باش بای
پاسخ:نمیفهمم چی میگی؟ فامیل چی رو؟


محمد فرستاده
ساعت22:31---13 بهمن 1395
ثنا همه منو ول کردن تورو خدا بیا
حتی خواهرم ولم کرده همه اونایی که فکر میکردی باهاشون صحبت میکنم منو ول کردن تورو خدا بیا ولم نکن نامرد همه عشقتو تنها گذاشتن حداقل تو عشقتو تنها نزار
توروخدا بیا التماست میکنم


محمد
ساعت18:32---16 مهر 1395
حداقل یه دفعه بیا باهات بحرفم خیلی دلم برات تنگ شده توروخدا بیا باهات بحرفم اگه تونستی ساعت 10.30 شب به بعد بیا تورو خدا

milad
ساعت17:08---25 شهريور 1395
kkkkkkkkkkkkkhhhhhhhhhhhhh

محمد
ساعت19:21---30 خرداد 1395
هـــر کس هـــر جـــا که دلش مـــی خواهــــد ، بنشیند!

امـــا مـــــن

به کســی اجــازه اینکــه به

جــای تـــــو در قلب من بنشیند را نخواهـــــم داد

قلـــــــــــــب مــــــــن ، فقــــــــط جـــــای توســــــــت

سلام خانومی خوبی قربونت بشم
طلا خانوم خیلی دلم برات تنگ شده مخصوصا برای اون لپ هات عاشقتم ثنا جونم بووووووووووووووووووووووووووووو س مواظب خودت باش خداحافظ


مجنون عاشق همیشگی لیلا
ساعت22:47---14 ارديبهشت 1395
سلام عمرم الهی برات بمیرم خیلی دلم برات تنگ شده تموم زندگیم مواظب خودت باش بعد از امتحانا میبینمت تا اون موقف عشقم مواظب خودت باش خیلی دوست دارم فرشته جونم عاشقتم میخوام از اون لپ های تپلت یه بوس بگیرم خیلی دوست دارم خداحافظ

فری ابلیس
ساعت22:18---22 فروردين 1395
وبت خیلی قشنگه اگه دوست داشتی بیا با هم دوست بشیم
پاسخ:نه خیر گفتم که من دوست دارم


محمد
ساعت22:37---11 فروردين 1395
ثنا خیلی دلم برات تنگ شده کاشکی امشب میومدی خیلی وقته باهات صحبت نکردم خیلی دل تنگتم خیلی امشب خوابم نمیبره چون دل تنگ توام کاشکی امشب میومدی باهات میحرفیدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394برچسب:, | 12:41 | نویسنده : **ثنا** |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.